9 Mar 2007

Soliga varhalsningar!



Hej igen!
Long time no see!

Joda, jag ar fortfarande vid liv. Det har liksom inte bara blivit av att skriva sa mycket pa sistone. Valter kraver ju en sa stor del av min tid. Ibland nar han sover efter att vi har promenerat passar jag pa att maila & smurfa, men det blir inte sa ofta. Det kanns bara fel att sitta inomhus nar solen skiner ute och jag "stjal" den tiden av honom. Kolla fast pa bilden hur det sag ut for 2 veckor sedan!
Apropa Valter sa ar han redan nu 7 veckor gammal och vaxer sa det knakar. Vet inte just nu exakt hur stor han ar, men det klarnar pa onsdag da det ar dags for hans tvamanaders check-up. Jag marker i alla fall hur mycket tyngre han ar och att han vaxer redan ur en del klader och de allra minsta blojorna. Dessutom syns det i ansiktet pa honom hur han vaxer. Jag vet att det ar min knodd, men jag kan inte hjalpa det: HAN AR SA HIMLA FIN!!! (Inofficiell varning: det ar synd om den som vagar pasta nat annat!!!)
Kompisarna har kallar honom for "Jonas mini-me". Undrar varfor?!? Hehe! Personligen vantar jag annu ivrigt pa att han ska fa bruna ogon. Men blir det inget av det, sa duger det minsann lika bra med de bla han har nu. Jag bara trodde att de skulle bli bruna.
Det borjar knorra lite dar i vagnen, sa det ser ut som om det snart ar slut pa min mummy-time for den har gangen. Galler dessutom att hinna peta i sig lite lunch...
Take care, everyone!

No comments: