18 Dec 2010

Det var då på tiden!

Det var då minsann på tiden att jag äntligen kommer mej för att blogga igen. Länge sen sist... Det har varit otroligt hektiskt sen jag senast gav mej tid att skriva lite här. Nu är äntligen julfesterna avklarade, alla prov rättade, och betygen är t.o.m. fixade. Otroligt skönt!
Just nu är det lugn lördagkväll som gäller hemma hos oss. Killarna kollar på Cars för femtioelfte gången, och jag läser lite. Njuter av Lantliv och Anna-Lena Lauréns "Sen jag kom till Moskva". Kan varmt rekommenderas! Egentligen borde jag packa in julklapparna, men det får vänta tills Junior sover. Dessutom borde här städas och julpyntas lite, men imorgon är en ny dag...
Ha det så bra alla!

Bilden lånad från amelia.se.

3 comments:

alegni said...

låter som om du har koll på allt nu, ullis. let the party begin :)
kram

Anonymous said...

Vad skoj! Här skall jag titta in med jämna mellanrum! ;D Vill önska en skön julhelg till er allihopa! Hälsa med dej! Kram Carina & co

Ullis said...

Vad roligt att höra av er, Carina & Ingela!
Oh yes, she's back in business.
Nästa projekt blir att pröva kompisens recept på silltårta. Undrar om släkten klarar av mina experiment till jul? ;)
Kram!