16 May 2006

Nu bloggar Ankdammen

Laste pa natet att nu finns det en finlandssvensk hemsida for bloggar (www.bloggen.fi). Kollade forstas in den, nyfiken som jag ar. Jag vill ju axa veta vad som pagar hemma i Ankdammen. Dar hittade jag sedan foljande, sa det blev en san har copy and paste grej antar jag... (med mina kommentarer)

5 har du någonsin
Dejtat en av dina bästa kompisar? Nej
Blivit arresterad? Aldrig
Blivit kär vid första ögonkastet? Absolut
Fått ditt hjärta krossat? Definitivt
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Nej

5 senaste
Alkoholdrycken: Yuengling Lager
Filmen du såg: kommer inte ens ihag
Spelade cd: Vapen och ammunition (Kent)
Gången du grät: ledsen pga daliga nyheter
Utlästa bok: The Black Tower av P.D. James

5 saker du har på dig
1. svarta flip-flops
2. ljusrosa linne
3. beige kjol
4. solbrillor
5. underklader

5 saker du gjort idag
1. tvattat
2. mailat
3. last deckare
4. atit lunch
5. yrat hit och dit

5 favoritsaker
1. Jonas (men han ar ingen sak!!!)
2. familj & vanner
3. handvaskor
4. skor
5. mat

No comments: