2 May 2007

The World's Shortest Fairytale


Once upon a time, a guy asked a girl, "Will you marry me?". The girl said "No", and she lived happily ever after and went shopping, drank martinis with friends, always had a clean house, never had to cook, had a closet full of shoes and handbags, stayed skinny, and was never farted on.

The End



PS. Da nar Valter har exploderat och jag star dar, trott och putsar upp hans megabajs kanns det ibland lite sa har. Inte for att jag egentligen skulle vilja byta ut nagonting alls!

3 comments:

Anonymous said...

Kom mig äntligen i på din blogg när jag gick igenom gamla kommentarer på min blogg. Du följde med i min gravid-blogg i somras. Grattis i massor till sonen som kom 9 dagar efter min son Nico! Hälsn. "I väntans tider" på bloggen.fi.

Ullis said...
This comment has been removed by the author.
Ullis said...

Kul att hora av dej! Det var alltid sa intressant att lasa hur det gick for dej/er dar hemma i Finland. For mej var det extra viktigt eftersom Valter ar mitt forsta barn & jag inte kanner till det finska systemet. Alltid lar man sig nat nytt! Ha det sa bra!
Kram, U & V.