6 Mar 2009

I brist på "the real thing"

Det där lät minsann kryptiskt.
Problemet har varit: Hur tusan ska jag komma åt att kolla in J.Crews kataloger när jag inte bor i USA eller Kanada? Visst kan man titta på deras webshop, men det är liksom inte tillräckligt.
Har nyss kommit på det. Längst nere på deras hemsida finns det nu för tiden ett ställe där det står "Browse catalog". Wow!
Inte för att det är lika roligt som att krypa upp i soffan och få bläddra i en riktig katalog. Bättre än inget alls! ...och inte blir det sämre av att den senaste katalogen var fotograferad i SF.

Här kommer några smakbitar:

4 comments:

Backstitch said...

Tack för kommentaren i min blogg. Det är klart att du får två röster för ett gott försök.
Kram Moster

Anonymous said...

Tack så mycket!

thebromanders said...

Förstår att du saknar J.Crew - de har ju så fina grejer!! Själv har jag bara fem minuter till en:)

Ullis said...

Vad roligt att höra av dej!
Jag saknar JCrew helt löjligt mycket. Lyckans dej som bara har 5 min till närmaste. Gissa om jag är avundsjuk!?!