2 Nov 2009

Tänk om...

Där ute är det kallt, mörkt och ruggigt. Jag sitter hemma med Junior, som blev sjuk på dagis idag. Febern har gått ner nu, och han sitter nöjt och leker med en brandbil. "Spaijdöörmänn! Jag e brandmän! Mamma! Titta!"

Tänk om, jag skulle kunna sitta på en härlig strand nånstans på den amerikanska östkusten? Tänk om, om inte fanns! Drömma kan man ju alltid... I alla fall var det inte jag, som vann storpotten på Lotto igår kväll. Nu tillbaka till verkligheten, tvättmaskinen stannade, så det är väl bara att gå och hänga upp handukarna och lakanen.


Bilder: Coastal Living

2 comments:

Gårdsromantik said...

Så vackra bilder - nu är det bara några månader så blir det snart ljusare.

Kika in till mig - jag har en tävling på gång.

Kram Maud

Ullis said...

Vad roligt att höra av dej, Maud!
Var in och kollade på din blog, massor med härliga grejer. Hög vill-ha-faktor! ;)

Kram, Ullis