13 Dec 2009

Mitt lilla projekt

Vissa gånger är jag hur snabb som helst, andra gånger taaaar aaallt låång tiid...
Den här gången var det mitt kransprojekt till ytterdörren som drog ut på tiden.

En dag kom Jonas hem med en stor påse hästkastanjer som present åt mej. Stor glädje! På kvällen använde vi oss av barnarbetskraft för att få fram godingarna. Valter tyckte det var jättekul att få hjälpa till!

Sen låg allt och torkade en lång tid. Jag hann under tiden bli inspirerad av både det ena och det andra, bland annat av Martha Stewart. Hade dessutom varit och köpt en krans på Tiimari. En söndagseftermiddag blev det sedan äntligen av. Fram med limpistolen, och en god stund senare hade vi så en krans!

Den borde nog få en rosett till jul, tycker jag.

2 comments:

C. Tvillingmamma said...

Oh va fin!!! VERKLIGEN SÅ FIN!!!

Bra jobbat!

Ullis said...

Hejsan!
Kul att höra av dej. Var in och kollade på din blog. Vilka fina grejer du gör!
Vintriga hälsningra, Ullis