11 Feb 2011

Presenter

Min J brukar höra till dem som inte gillar s.k. "datumsfirande". I korthet kan det betyda att jag nog kan glömma det där med att t.ex. bli ihågkommen på Valentine's Day eller dylika tillfällen. Nåja, det kan jag väl leva med, eftersom han i stället gillar att överraska mej då när jag inte förväntar mej nåt speciellt.
Igår var en sån dag. Han kom hem från några dagar i Malmö (jobb, som vanligt...) och överraskade mej med fyra stycken härliga Swedish Grace-muggar från Rörstrand. What a man!
Jag ser löjligt mycket fram emot att få avnjuta många goda koppar med te ur dem!
Hoppas alla får ett jättefint veckoslut i vinterkylan!

2 comments:

alegni said...

trevlig gubbe :)
skön helg till er med!
kram

Ullis said...

Det samma!
Njuter i nystädat hem, solsken, latte & mudcake...