22 Dec 2011

Hurra!

Idag, årets kortaste dag, kom så äntligen, vilket ju betyder att det snart ska bli vår. Sakta, men säkert borde ju dagarna bli längre. Mest av allt, tror jag nog att mina elever längtade efter betygsutdelningen och jullovet! Tro mig, det har nog jag med gjort... Jag har fått massor med trevliga gåvor av "gullegrynen", bl.a. en burk med ingredienser till Cowgirl Cookies. Det som stör mig mest, är att jag inte vet vem jag har fått den av. Burken saknade kort och i all yrsel hann jag inte lägga märke till vem jag fick den av. Det får jag ta reda på efter jul.

Jag googlade Cowgirl Cookies och vips hittade jag Bakerella. Där hade tydligen gåvans givare också varit på besök... Ser verkligen fram emot att baka mina cookies!

2 comments:

Louise said...

En fin och skön julhelg önskar jag dig!!

Ullis said...

Tack det samma, Louise!