4 Feb 2008

Super Bowl XLII



Jaha, så igår kväll var det då Super Bowl XLII, som spelades i Phoenix, Arizona. New York Giants spelade mot New England Patriots. Personligen vet jag inget om amerikansk fotboll, och än mindre bryr jag mej om det hela. Tänkte nu ändå att jag borde lite titta på det eftersom vi bor här och här råkar det nu vara en så stor grej.

Såg lite på början av matchen. Det var nästan roligare att titta på Valter, som satt bredvid mej och slaktade en gammal telefonkatalog... Sen gav jag Valter kvällsgröten och stoppade honom i säng. Fortsatte att titta lite nu och då, satt hellre och läste lite.

Det bästa med hela matchen var Tom Petty & the Heartbreakers, som uppträdde under den s.k. half time showen. Annars är det ju reklamerna, som alla vill se. Om du vill se vad alla talar om, så klicka på linken till reklamerna: http://www.myspace.com/superbowlads.

Jo, en sak glömde jag helt. Giants vann 17 - 14.

No comments: