4 Jun 2008

Nya skor...

Jag har alltid gillat ballerinan. Skorna alltså... Blev ännu mera inspirerad för ett tag sedan när min kompis Annika i Helsingfors skrev nåt på Facebook om hennes nya svarta ballerinan.

Target har haft en limited time designerlinje, som heter "Loeffler Randall for Target". Så här beskrivs den: Chic meets a bit of cheek in the inspired shoes and handbags by Loeffler Randall designer Jessie Randall. The perfect mix of elegance with an edge, her designs are must-haves for the hip, modern girl.

Nu kunde jag bara inte motstå att "investera"... Snåla jag väntade ut dem! Inte för att de var dyra till att börja med heller. Av nån konstig anledning hittade jag skorna på -75%! Unbelievable! Betalade hela $7.48 (+skatt) per par. Först köpte jag guldskorna (tänk en kvinnlig variant av bröderna Herrey :D... ), sen blev det de svarta och de mörkbruna. Tyvärr fanns de rosametallic inte längre i min storlek på vår Target här i Stonecrest.


Dessutom hittade jag de perfekta hemmaskorna när vi var i Charleston. Jag tycker i alla fall att Juicy Coutures Cheer flats är mycket snyggare att tassa omkring i än i ett par gamla yllesockor!

No comments: