4 Jan 2011

Högklackat

Jag har sedan länge tillbaka insett att jag har en viss svaghet för skor. Men vad gör nu det? ;) Var nyss inne och kollade på J's engelska favorit T.M.Lewin. Där hittade jag de ultimata manchettknapparna...
Förut var J's absoluta favorit Charles Tyrwhitt, men nu är det Lewin som gäller. Kan varmt rekommenderas för otroligt bra kvalitet och urval i herrskjortor. De har en del damgrejer, men jag föredrar ändå Tyrwhitt när det kommer till damkläder. Båda nätbutikerna har fungerat utmärkt och de har fantastisk service per telefon och e-post. Dessutom har de båda rea nu! We like!

2 comments:

Louise said...

Ganska häftiga! ;9 Jo i Leilas bakbok finns nog en hel del...faran med mig är bara att det blir vid tittande och så gör man ändå sina gamla utrivna tidningsrecept....

Ullis said...

Samma problem här... Jag är bara så himla svag för kokböcker. Höll tidigare idag på och röjde lite i bokhyllan, och insåg att jag säkert äger nån meter kokböcker. :) Ofta blir det bara att läsa och njuta av dem, ta lite inspiration från nåt recept, men sällan lagar jag mat rakt av recept.