27 Jan 2011

She's back... again...

En av nackdelarna med mitt yrke är tyvärr att mina elever tycks dra på sig diverse sjukdomar. Lägg sen till en 4-åring på dagis, och en man som reser en del och träffar mycket folk på jobbet. Summan av kardemumman är att jag lyckas bli smittad. Blaah! Sen i tisdags om kvällen har jag legat däckad i magsjuka. Mindre kul. Nu börjar det kännas bättre och jag hade tänkt jobba imorgon. Känner mig så tacksam över att börja var i skick igen.
Hoppas ni andra slipper det här eländet!

3 comments:

Pink and white dreams said...

välkommen tillbaka vännen, du lyckas verkligen dra över dig allt som rör sig...

mitt skärgårdsliv said...

Tycks vara många som drabbats av magsjukan just nu. Själv låg jag däckad förra veckan :( hoppas du kryar på dig snabbt!

Ullis said...

Tackar, tjejer!
Det blev inget jobb på fredag, som jag hade hoppats på, men nya friska tag på måndag...
Den här sorten önskar man inte ens sin värsta fiende , ifall att man nu råkar ha nån sån. ;)