12 Oct 2009

Höstinspis

Jag har varit ute i snålblåsten och pysslat på gården ett tag. Kom nyss in och satte mig ner för att avnjuta en stor kopp kaffe i sällskap av Dean & Deluca och Williams & Sonoma. Satt där med mitt kaffe och en bit choklad, och råkade få syn på det här: Snacka om tuffa cookies & vacker tårta! Tyckte ändå att $140 för tårtan kändes lite väl saftigt. Fortsatte därför att kolla på Williams & Sonoma. Och joho, de har grejer att erbjuda, så att du kan baka dina egna vackra cookies. Dessutom tyckte jag att äppelpajerna var helt otroligt söta. Tänk om t.o.m. jag skulle klara av att få dem så där fina?
Sen kunde jag bara inte låta bli att kolla vad W&S har för färger på sina kökshanddukar den här hösten.
Auuuuu!
Vill ha!

Och så lite extra inspiration från Pottery Barn:


Bilder: Dean & Deluca, Williams & Sonoma och Pottery Barn

No comments: