22 Sept 2006

Lagesrapport just nu


Har nu hunnit avverka ett lakarbesok. Tva stycken andra kvar tillsvidare. #1 verkade bra, ska bara jamfora med vad annat jag ser & hor.
For ovrigt har det varit en otroligt hektisk vecka. Svenska skolan har borjat igen, vi var pa Shadias & Renzos fodelsedagsfest i lordags, har haft mycket att fixa hemma, lakarbesok, simning och dessutom har Anya nu antligen kommit tillbaka fran Moskva. Har fatt alla papper ifyllda och postade, sa i nagot skede borde mammaladan anlanda fran Finland. Ser fram emot det, fastan jag har hort att sa manga finlandare tycker att kladerna ar fula / fel farg, etc. Alla jag har talat med har tycker att det ar nagot helt otroligt, att vi kommer att fa en lada full med anvandbara grejer. Haller helt klart med!
For ovrigt pinnar Knyttet och jag pa bara varre. Vecka 23 pa gang och herrn har fatt helt ny swing & kraft i sparkarna. Forut kittlades han mest, men nu reagerar han pa allt. Han tycks alska potatismos, doften av vitlok och Jonas' rost. Intressant!

PS. Pa bilden fran festen syns: Shadia, jag, Kati, Carsten & Jonas.

No comments: