13 Dec 2006

Brist pa Lucia


Ingen direkt lucia-feelis har precis... Nog for att vi redan sag ett luciatag pa Scanfest, men det blir sakert mycket battre pa lordag, nar Svenska skolan har julfest. Far val lov att for tillfallet kompensera med att ata nagra Nyakers pepparkakor...
Passar i alla fall pa att roa min omgivning med att visa vissa intressanta juldekorationer vi sag nar vi promenerade i Thornhill pa veckoslutet. Har aldrig tidigare sett en inpaketerad dorr. Hmmmm.... Snyggt? Det har vi val alla nagon asikt om. Kanske lika sa bra att lamna det osagt... i alla fall ar det ganska langt fran vad jag gillar.

I sondags hade jag min baby shower. Har massor att beratta om det, men jag ska skriva mera om det senare + lagga in lite bilder.
Tack an en gang Leena, Maria & Heidi. Det var fantastiskt!
PS. Happy birthday, Lucy!

No comments: