7 Oct 2010

Toffelhjälte?

Kollade lite på nya inneskor åt Junior till dagis. Hans gamla Union Jack-tofflor är bra, men börjar sakta men säkert vara slitna och lite små.
Vad tycks om följande par från Tohvelisankari?
Jag har lite svårt att bestämma mig... Borde det vara nåt med dinosaurier? Stor sorg hemma hos oss, eftersom de älskade dinopyjamasarna nu är för små.

Grodor är också favoriter... Ser nästan lite ut som nåt slags snälla aliens.

Riktiga sjörövardojor skulle inte heller vara fel.

Ullis = dazed & confused

4 comments:

alegni said...

my first choice vore utan vidare union jack-tossorna, men dödskallarna kommer som god tvåa :)
kram

Ullis said...

min med, därför har han redan UJ-tossorna. problemet är att välja nya... dödsskallarna står högt på min lista åxå!

mitt skärgårdsliv said...

Sjörövar tofflor skulle säkert vara häftiga men beror ja på hur gammal er Junior är. Till lite yngre så skulle nog dinosaurie vara toppen :) Ha det bra!

Ullis said...

Han fyller 4 i början av 2011, men jag tror nog att vilket par som helst skulle duga åt herrn. Grejen är den, att det är jag som velar av & an...