9 Apr 2008

Chillin' in Ballantyne

I förmiddags promenerade jag till Stonecrest med Valter. Vi var in en sväng på bokaffären Borders, men dagen sagostund var inställd. I stället gick vi in en sväng på Ulta. Det var inte alls planerat, men mitt i allt satt jag där och fick en gratis Urban Decay make-over. Ingen hade bokat tid just då, så jag passade på. Valter satt snällt i vagnen och läste en bok och charmade kunder och försäljare bäst han hann. Inte illa! Min favorit var definitivt deras lip stain. Vacker färg, fungerade bra och doftade jättegott. Går helt under kategorin "vill ha". Sen kom vi hem och åt lunch och nu sover snubben. Fick just mina bildtexter till far- & morföräldrarnas Valter-album klarskrivna, så imorgon går vi till posten och skickar iväg tjocka, röda fotokuvert hem till Finland. Ska nu passa på att dricka en kopp te, läsa dagens tidning och lyssna på min nya Leona Lewis-CD. Sen blir det nog det gamla vanliga... plocka, pyssla, fixa...

PS. Fortsättning följer: Trodde nu någon verkligen att jag skulle få ha en lugn stund? Haha! Jag hann just få teet färdigt, sätta mej ner och hade läst ½ sida då det hördes ett yyyyyyl....

No comments: