16 Apr 2008

H&M:s Marimekko-kollektion

Har inte glädjen och lyxen att kunna gå in på en Henkka & Maukka här i Charlotte, för det finns nämligen ingen. Misstänker att den närmaste finns i Washington, DC.
IAF, har hört en massa mindre smickrande kommentarer om deras Marimekko-kollektion. Kolla t.ex. in vad EmilieJ tycker!

Jag var just inne på hm.com och kollade...
Blev mycket besviken jag med!
Där fanns nästan inget jag skulle vilja ha.
Nu behöver jag inte tycka att jag missar den chansen att hita nåt skoj på H&M.
Jag går inte miste om nåt!
PS. Fortsättning följer (den 29.4.2008)...
Jag såg kläderna på H&M i New York på veckoslutet. Verkligen inga höjdare.

2 comments:

Anonymous said...

Bra bild av barnbarnet. Tack för fotona, vi fick brevet i går h::: E & L

Ullis said...

Hej på er!
Roligt att bilderna till albumet har kommit fram.
Ha det så bra!

Kram, Ullis & Valter, som rusar iväg på diaper duty.