15 Jan 2008

Killen utvecklas fort!


Här går allt framåt med grym fart. För drygt två veckor sedan stod jag i köket och strök. Valter låg där på mage bredvid mej och pillade / åt som vanligt på mina fötter. Mitt i allt när jag tittade på honom så satt han upp. Jag missade det! Senare på kvällen visade han oss hur fint han klarar av att sätta sig själv och dra sig upp att stå på knäna. Kan bara berätta att det var svårt att få honom att sova den kvällen. Han skulle bara träna på sina nya färdigheter hela tiden. Nu går det bara på rutin redan.


Under julen kröp han två steg "på riktigt" (inte hans typiska army crawl). Nu har jag sett honom krypa en meter som mest. Han börjar så fint, sen när det gäller går han ner på magen igen.
Annars är han nu förvånansvärt glad & go, trots att han har sin fjärde (!!!) antibiotikakur på gång. Båda öronen inflammerade igen... Får se vad läkaren säger om det imorgon, när vi ska på ettårskoll.

No comments: