16 Nov 2006

Forberedelser infor tjejtraffen


Phew! What a day! Jenny & jag har handlat mat for morgondagens svenska tjejtraff och funderat ut allt annat som behover fixas. Det ser ut som om det blir narmare 25 pers. Vi hade trott att det skulle bli 10-15 pers... Hur ska vi alla rymmas? Kan bli lite trangt om saligheten...
Storsta problemet ar anda det, att vi inte riktigt vet hur man beraknar mat for en sa stor grupp. Nu bara hoppas vi pa det basta. Vi lagar en massa mat och sen far det lov att racka till.
Med risk att bli ytterst inpopular pastar jag att det verkligen suger med hur en del typer (miss)forstar det har med RSVP. Man kan inte bara meddela dagen innan festen att "jag kanske kommer", "jag meddelar imorgon om jag kommer" eller sa bryr man sig inte ens om att meddela nat over huvud taget fastan man last inbjudan. Tanker sana har manniskor bara dyka upp och hoppas att vi raknat med att de kommer? Blaaaa!!! Jag ar frustrerad!
Ikvall ska jag bara slappa och kolla pa America's Next Top Model. Det ar sa langt fran min egen verklighet & hur det kanns just nu ("den gravida valrosskvinnan"), som man bara kan komma. Dessutom ska jag gora det annu battre och lasa lite Glamour & InStyle. Beat that!
PS. Tro nu inte bara att affaren pa bilden rakar finnas har i Charlotte... Det har lilla himmelriket hittade vi i San Francisco. Saaaa oamerikanskt!

No comments: