27 Nov 2006

Knyttets paket har kommit fram!!!

I onsdags nar jag hamtade posten hittade jag en lapp om att ett paket vantade pa klubbhuset. Kunde det vara? Joda! Jippiiii!!!! Dar vantade ett fint, rott paket med bilder av lingonris... Jag fick nastan lite hemlangtan. Nu undrar ni alla vad jag riktigt svamlar om. Det var (blivande) farmor Elvi som hade skickat Knyttet alldeles fantastiska presenter, bl.a. en chokobrun filt, pipon, randiga sockor och en orange troja. Jag hade helt tippa silmassa! Ingen har av mina kompisar kan ens tro att nagon verkligen har gjort allt det dar for hand. Jag skulle aldrig i livet ens klara av att gora nat sant. Somliga av oss bara kan... Knyttet med foraldrar tackar!

PS. Nu fick jag veta att, det var (blivande) faster Jenny, som hade stickat de harliga randiga sockorna. Wow!!!

No comments: